Arzymn katılıyorum. Sorun sadece sevgi vermek değil işin ciddi bir maddi boyutu da var. Tabii ki kimse bir bebeğin aldırılmasını istemez ama ona iyi bir gelecek veremedikten sonra ve çocuklarının zor bir hayat yaşamasına sebep olacaksa baştan doğmaması daha iyi.
Burada romantik romantik allah rızkını verir diyenlere çok da aldanma. Duygusal yaklaşıyorlar. Ben de anne adayıyım ama böyle körü körüne bakamıyorum dünyaya.
Durumlar zaten ortada, varsayım ve dua üstüne bir çocuğun geleceğini kuramazsınız.
Tekrar söylüyorum; eğer çocuğa iyi bir gelecek veremeyecekseniz doğurmayın.