Ela23 İkinci çocuğun doğunca yada onu öğrenince de bu hisse kapıldın mı? Çocuğuna duyduğun sevgiyi eksik hissettin mi? Bence evlat ayrımı olmaz, olamaz.
Sen annesin herşeyden önce 9 ay aynı bedende birliktesiniz sonra da Rabbimin lütfuyla kollarımızın arasına bağışlanıyorlar..
Cennet annelerin ayakları altında diye boşuna dememişler bence düşün canım.
Rabbim onu sana bağışladıysa vardır bir bildiği belki de hiç ummadığın anda gelen umut kapındır kardeşlerine de rızık bağışlamaya geliyordur bilemezsin🙏 Eminim ki, sen çok güçlü bir annesin 1-2ye bakan 3e de bakar şimdi sadece maddiyatı düşünerek hareket etmek çok yanlış olur, dilerim en güzel zamanda,rızkıyla katılır aranıza 💕 İlerleyen zamanlarda inşallah ben böyle düşünmüştüm Rabbim iyiki de öyle olmamış dedirtsin sana Allahım 🙏🍀