Sevdadiz valla tatlım cok isteyınce olmuyor bıkıyorum bende yasadım . En sonunda program bıle vardı takıp sıldım düşünmedım .istememızım ardından 5.ayda oldu ☺️ Suan 27 haftalıgım 🤗psıkolojık olarak etkılıyor .hıc planlı bı sekılde yapma düşünme derim allah vercegı zamanı bılıyor