yigitmom_ bende kendimi yorduğumda ağrım oluyordu. her gittiğimde doktora sordum o da bana dayanılmazsa veya kanaman varsa gel yoksa kasık ağrısı cok normal dedi 12 ye kadar devam etti hala ara sıra ağrıyor. hatta bazen aniden kalktığımda bile oluyor