Esra7261 Kmlc Google a yazıp bilgi edinebilirsiniz. Yalancı Doğum sancıları bunlar ama yine de dikkatli olmak lazım. Gerçek sancılar da olabilir. Ayırt etmek için YouTube tan video izleyin dr Banu çiftçi açıklıyor bu durumu
songul123 Yasemincifci ya benim ilk gebeliğim hiç anlamıyorum ki bebeğim taş gibi oluyor bi kaç dakika suruyor sonra gevşiyor ama hiç agrım olmuyor normal mi ki
BMA songul123 dr sordum canim bana dediki 15 veya 10 dk ya düşmedikçe o kasilmalar sıkıntı degik dedi yalanci sancilar onlar dedi cok sık olmaya baslarsa dk tut dedi 10 15 dk geliyorsa hasteneye gel dedi
ikinciprensimgeliyor efsanee_ benim de sol elim cok sis ve uyusuk.igne batirsan hissetmem parmaklarima.
kbraknt @Deni 32+4 olduk çok fazla halsizlik oluyo ara arada kasılmalar rahat oturup kalkamıyorum daha geçen hafta birseyim yoktu bu hafta böyle olması normal mi bilmiyorum
Pkzsntrk Deni 34 haftadayım el şişmesi bende de var bırde uyuşma kramp pluyo 😔 kasılma sancı durumunu anlayamıyorum sanırım hala işlerimi hep kendım yapıyorum yormadan kendımı o konuda şükür 35 de kontrolüm var bakar belki açılma durumuna
Seymakayaoglu @GGGF canm bende 31 hafatligim benim doktor da 25 haziran dedi seninle ayniyiz 3 gün var aramizda benimkinimi gec alicak seninkinimi erken anlamadim
GGGF Seymakayaoglu valla bilmiyorum canım bakalım denilen tarihten erken mi olur geç mi orası kısmet😌
GGGF Haviiisss o belli değil canım ama gönlüm normalden yana😌 evet nstye çok girdim enfeksiyondan dolayı ağrılarım oluyodu o yüzden
songul123 BMA ay sağol kuzum benim çarşamba günü gidecem bende nts ye bağlanacam ilk kez o zaman bende sorayim bakayım bilinçsiz olmak ne kadar zor 😔
BMA songul123 ilk gebelik heralde canim benimde ilk herseydenn korkuyom herseye tedirgin oluyorum bilmiyoruz bublar tecrübe 😘😘ilerde 2. Bebiste artik bilgileniriz iyice sıkma canını ☺❣
songul123 BMA ilk evet canım o kadar zorlaniyorum ki biryerim ağrısa doguracam sanıyorum valla günümüz gelsede doğursak hakikaten zor ikincide daha tecrübeli oluruz dediğin gibi 😍😘
Fatmaykt Meldaa55 bende 34+5 deyim ilk gebeliğim kasılma dediğimiz bebeğin bi yerde toplanması mı oluyo ne oluyor
Meldaa55 Fatmaykt benim de ilk bende tam bilmiyorum ama kramp girer gibi oluyor bebek bir yerde oluyor sert bir sekilde canim doktor randevum bu hafta soracagim korkuyorum her seyden bende yaklastikca gunler
Eminer Kmlc cnm kasilma bebek bir araya toplanirken oluyor yani karnindaki hersey tek bir bölgeye cekiliyor gibi oluyor dikkkat edersen farkina varrsin