Yasemincifci Deni 34+2olcaz 00.00 da kasılmalar var bel ağrısı var başka bir sıkıntım yok şükür açılmamda varmı yokmuş bileyim canım sende durumlar nasil
efsanee_ Deni açılma yok ama kasılmalar çok önceden başladı nst sancı çıkmadı. En büyük sorun şuan el şişmesi özellikle sağ el 🙄 sizlerde de oluyo mu şişme. Çözüm var mı acaba ?
Pkzsntrk Deni 34 haftadayım el şişmesi bende de var bırde uyuşma kramp pluyo 😔 kasılma sancı durumunu anlayamıyorum sanırım hala işlerimi hep kendım yapıyorum yormadan kendımı o konuda şükür 35 de kontrolüm var bakar belki açılma durumuna
Kmlc Yasemincifci kasılmalarla karın sertleşmesi aynı şey mi acaba bir de çocuğun bir yerde toplanması tabi
Meldaa55 33+2 yiz bebek toplaniyor cok sık 2 gundur bir de adet sancisi gibi agri vardi dun ama bugun gecti ama cok fazla ayakta kalmamaya dikkat ediyorum kalinca sancim oluyor
Fatmaykt Meldaa55 bende 34+5 deyim ilk gebeliğim kasılma dediğimiz bebeğin bi yerde toplanması mı oluyo ne oluyor
Serenulkaya Meldaa55 aynı ben braz yorulsam sancım basliyo yalanci sancı dedı doktor bebek asagı baskı yapıyormuş poposuyla ondan agrın oluyo dedı
songul123 Yasemincifci ya benim ilk gebeliğim hiç anlamıyorum ki bebeğim taş gibi oluyor bi kaç dakika suruyor sonra gevşiyor ama hiç agrım olmuyor normal mi ki
Hemsirehanimmmm Kmlc karnın taş gibi sertleşiyorsa o kasilma oluyor. Pozisyonunu değiştirince düzelir.Fazla ağrı yapmaz bu yalancı kasilmadir.
Eminer Kmlc cnm kasilma bebek bir araya toplanirken oluyor yani karnindaki hersey tek bir bölgeye cekiliyor gibi oluyor dikkkat edersen farkina varrsin
Zeymomm 32 haftaligiz sezeryan olucak 39 haftalikken dedi ikinci sezeryanim 20 haziran gibi dedi drum
Mucizeemm efsanee_ o el şişmesine çözüm bende bulamadım ama gerçekten çok aciyor parmaklarim😏 bol su iç canım ayakların sis mi ?
ikinciprensimgeliyor efsanee_ benim de sol elim cok sis ve uyusuk.igne batirsan hissetmem parmaklarima.
Kmlc Hemsirehanimmmm o zamN bnm de kasılmalarım başlamış.. 33+1 olduk peki bu kasılmalar doğumun yakın olduğunu gösterir mi
GGGF 31+3teyim doktorumuz 14 Haziran Doğum dedi çok şükür sancı kasılma ağrı sızı hiçbişey yok hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah🙏🙏😌😌😌
Haviiisss GGGF canim sezeryanmi normal mi acaba . Bende 31+4 oldum suan itibariyle de o yuzden sordum . Bir de nstye girdinmi
efsanee_ Mucizeemm ayaklarım da çok bişey hissetmiyorum ama bakınca çorap boğazının izi çıkıyo bi tek o var. Ama elleri davul gibi gissediyorum yumruk yapamıyorum😕
GGGF Haviiisss o belli değil canım ama gönlüm normalden yana😌 evet nstye çok girdim enfeksiyondan dolayı ağrılarım oluyodu o yüzden
Esra7261 Kmlc Google a yazıp bilgi edinebilirsiniz. Yalancı Doğum sancıları bunlar ama yine de dikkatli olmak lazım. Gerçek sancılar da olabilir. Ayırt etmek için YouTube tan video izleyin dr Banu çiftçi açıklıyor bu durumu
aarzucaa 31+5 teyim ellerim şişiyor fazla ayakta kalınca baskı oluyor, ağrı sızı zaten var bir ordan giriyor bir burdan, vajen girişi ağrıyor, zaman geçsin artık hızla