Mervecrinim sağol gülüm benim sadece buraya böyle yazmıyorum nasıl hissediyosam onu buraya geçiriyorum , insanız benim yok mu saçma bulduğum sorular evet var , ama ses etmiyorum rencide etmiyorum , ne gereği var ki üzeyim birini , nasıl olsa tanımıyo beni görünmüyorum diye saldırıya geçiyorlar bazen , hiç hoş değil , kadın kadını anlamazsa kim bizi anlasın ki başka ..