Arzymn kardeş deme öyle yaa niye öyle diyosun , ikinci de olsa insan heyecanlıyken saçmalıyor bile bazen 🥺ben de doktora gittiğimde çok saçma sorular sorduğumu bilirim 🙂 kırmayalım birbirimizi canım benim, yazmayıver saçma bulduysan boşver , her çeşitten arkadaşımız var burda 🙂🌸