GuelGltkn Bugün esimle sinemaya gittik avengers izlemeye suan 17 haftaligim gelisimi önde yani 19 haftaliga göre 😊 neyse baya sesliydi sinema tabi ve bebegim öyle hareketliydi ki ilk kez bukadar net hissetim önceden pit pit gibyidi simdi bildigin tekme atmaya basladi galiba seslerden rahatsiz oldu minik oglum 😂😂 bebegini hissetmek isteyen anneler sinemaya gidin bakin nasil oynamaya basliyo
Eylul0212 GuelGltkn bugün aynı şeyi bende yasadim eşimle sinemaya gitmiştik 21+4 um bende. Bebeğim sesleri duyunca o kadar hareketlendi ki anlatamam . Pıtır pıtır oldu daha önce de düğünde olmuştu 🤗🤗 bence sesi seviyor bizim bebisler 🤗🤗😍
etugce GuelGltkn benzeei bizde de oldu tvnin sesi yüksekti pıt pıt hissettim diye sesi kapadım, tekmeler bi anda kesildi sonra tekrae açtım tekrar başladı 🤓 şimdiden ergen tavırları seziyorum😛
OzgeDgnp GuelGltkn benim oglumda masallah böyle cok hareketli müzik sesine benim v babasının sesine karsı cok duyarlı saglıkla gelsinler insallaah
GuelGltkn Taneminci hahaha ne güzel iste 😄 baya etkileniyolar bebekler seslerden falan demekki daha kücük olmasina ragmen
GuelGltkn Eylul0212 demek ki cidden etkileniyorlar minikler 😄 ara sira konusuyorum bebegimle esimde diyo he cocuk da seni duyuyor zaten ve dalga geciyo benimle 😂 gayette duyor bebekler bence disarda olanlari
Eylul0212 GuelGltkn kesinlikle duyuyorlar benim eşim de sürekli gelir konuşur oglusumla ama bebeğim hiç babasına tekme atmadi ya adam ne zaman elini koysa hiç hareket etmiyor sıpa ya 😂😂😂
GuelGltkn etugce bebeklerin binuyku keyfi var ses yaparek keyfini bozuyoruz tabiki tepki gösterecekler 😂😂
GuelGltkn Eylul0212 benim ki daha kücük biraz büyüsün esime dicem konussun cocukla 😂 ilk bebegimiz ona suan göbekle konusmak tuhafina gidiyo 😂😂
Esrarse GuelGltkn sinema demişken ben burdaki sinemaları sevemedim 😂 Almanya’daki gibi tatlı popcorn yok hiç çekici gelmiyor
GuelGltkn Esrarse sende mi almanyadan türkiyeye gelin geldin benim gibi 😂bend etatli popcorn ariyorum ama burdakiler hic bilmiyo ya
Esrarse GuelGltkn evet bende gurbetçi geliniyim 😂 yok ya geçenlerde gittim mis gibi popcorn koktu ben onu tatlı zannediyorum mutlu sevinçli ağzıma bi attım tuzlu çıktı deli gibi kıza şekerli yokmu diye sordum maalesef yokmuş 😔😂
GuelGltkn Esrarse evet burda tatli popcorn yok bana da hic denk gelmedi 😄 benimde cok özledigim seyler oluyo türkiyede bulunmuyor maalesef ya😂😂 arizona deme simdi canim isticek
GuelGltkn Esrarse en cok özeldigim zaten alman abur cuburlari Dickmans olsa güzel olurdu 😄😄 napalim artik almanyadan gelen giden olunca siparis verip getircekler 😂
Hamile41 Benimkide cok hareketli degil berat gecesi camiye gitmistim cok yuksekti ses kiir kipirdi (: