berjerdekikaolikalev Kızlar bu ilacı içmeden 2 saat önce süt ve ürünleri bırakılıyor mu yani yiyip içilmiyor mu? Bilggisi olan yazabilir mi
hunilimom berjerdekikaolikalev evet canım daha fazla hızlı emilmesi için vücutta 2 saat önce veya iki saat sonra süt ve ürünlerini tuketmemek daha iyiymiş
Zelalzelal berjerdekikaolikalev evet Süt ve süt ürünleri tüketilmemeli ilaçtan iki saat önce doktorum demedi ama eczacı ben feramet kullanıyorum
oykusss berjerdekikaolikalev Canım iciyosun 2 saat süt çay kahve yasak , kahve çay ve süt ürünleri emilimi azaltıyor benim dahiliye doktorum öyle dedi 1 ayda da düzeldi demir düzeyim ☺️
berjerdekikaolikalev hunilimom Ben süt içmiştim üstüne yarım saat sonra ilacımı içtim bir zararı olur diye korktum canım teşekkür ederim en azından zararı yoksa içim rahatladı
berjerdekikaolikalev oykusss Çay ve kahve de mi yasak🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Ne doktorum ne eczane bişey demedi bana bende dikkat etmedim bu durumu duymasam haberim yok
berjerdekikaolikalev d190516 Bana yemekten bir saat önce veya sonra dedi ama içme şeklime dedi yani şunu yeme içme demedi
hunilimom berjerdekikaolikalev zararı yokmuş canım sadece süt ürünleri tüketince vücutta işlevi geç oluyormuş
oykusss berjerdekikaolikalev Evet bitanem demir eksikliği anemisiydim 1 ay falan kullandım bende feramat, ben cay kahve de yasak 🤦
oykusss berjerdekikaolikalev https://i.hizliresim.com/Bap4JG.jpg Buradan bakabilirsin zaten arkasındaki destansı kâğıtta da yazıyor. Eczacının bir bilgi vermesi lazimdi aslında beni baya uyardı sakın çay kahve içme diye 🤦
d190516 berjerdekikaolikalev bana da süt ve süt ürünlerinden bi saat sonra sonra iç dedi 🤦♀️Çayı kahveyi de Burda duydum şimdi
berjerdekikaolikalev oykusss Geçmiş olsun canım 😌 Bilgilendirme için de teşekkürler daha dikkat edeceğim
Elif7781 berjerdekikaolikalev aç karina ve c vitamini ile tüketilirse emilimi daha kolay oluyor ben sabah aç içiyorum
berjerdekikaolikalev Elif7781 Ben içemiyorum hamileliğimin başlarında çok mide bulantısı çektim ne yediysem çıkardım artık fobi oluşru o yüzden midemi bulandırır da yediklerimi çıkarırsam diye içemiyorum
berjerdekikaolikalev oykusss Bende netten bakayım bakalım ilaçlar fakrlı belki ondan etkisi farklı olur falan 🤷🏼♀️
Elif7781 berjerdekikaolikalev benimde 4 ayım öyle gecti ama gayretle içtim zaten ilk zamanlarda vermedi doktorum sonradan vermişti
berjerdekikaolikalev Elif7781 Evet banada çarpıntılarım rahatsız ediyor dediğimde vermişti rahatladım şükür. Ama ilacı deidğim gibi aç içemiyorum
berjerdekikaolikalev oykusss Yok canım bana hiç bilgi verilmedi dikkat et falan denmesi okudum kağıtta da hiç dikkatimi çekmedi yani göz gezdirmiştim
Elif7781 berjerdekikaolikalev süt ürünleri tüketmeden tok ama yine c vitaminiyle tuketebilirsin ozaman canim