kocisininprensesi Sezgin nasıl yapmadı? İlginç. 34 te çok sancım ve Bebek aşağıda olunca açılma kontrolü yaptı 34 ten beri her kontrolde yapıyor
Sezgin kocisininprensesi valla yapmıyor canım bende doktorumun düşüncesinde olduğum için bu zamana kadar hiç sorun etmedim yapmamasını.
kocisininprensesi Sezgin tabi sizin bileceğiniz bir konu. Bizim özel durumumuzdan dolayı riske atamazdık. Sancımda çoktu çünkü her hafta mecbur yapıldı her kontrolde. Ama sorun olmadı zaten acımıyor da
Sezgin kocisininprensesi Allah sağ salim kavuştursun canım benim bu zamana kadar çok şükür hiç sıkıntım olmadı bakalım ne zaman kucağımıza alacağız
kocisininprensesi Sezgin inşallah hayırlısı ile sağlıkla bir avazda hepimiz alırız. Dua edin benim için 🙏🏻