Seymakayaoglu doğum çok zor geçti canımgem benim için hem bebegim icin aşağıda sıkışmış bastira bastira zorla cikardilar bn bastirmalarindan dolayi rahatsizlandim sıkıntılı oldu yani oğlumda solunum sıkıntısı oluştu oksijensiz kalmış kuvezde şu anda vucudunda morluklar var ellerinde kucagima bile alamadım hic😭😭serumla besleniyor dr bi kac gün yatar dedi