haticenur1 Dualarinizda bana da yer verin lutfen yarın sabah doğuma gidicem 37+1 iz bebeğim kuvezde yatma ihtimali var dr biraz endisendiriyor beni zayif oldugu icin kuvezde yatabilir diyor ama hic istemiyorum tabiki hem dogumun stresi var hem kuvez konusunun dualarınızı bekliyorum Bn de bugün hamilelere dualar ediyorum her zaman edicem de tabi
Ozgesvndk haticenur1 inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım benim. Dualarım seninle yarın ben de doğuma giriyorum 😊
aysu2015 haticenur1 hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, sezeryan olacak sanırım neden 37 hafta daha bi sıkıntı mi oldu ? Bebis kaç kilo,umarımm girmez kuveze sağlıkla kucağınıza alırsınız
haticenur1 Ozgesvndk tsk ederim canim guzel dileklerin icin senin ki kaç haftalik normal mi sezeryan mi sense insallah sagsaglim alirsin kucagina🙏🙏
haticenur1 Herkese çok çok teşekkür ediyorum insallah hepimiz alırız sağlıkla kucagimiza🙏🙏bebeğim haftalardır çok aşağıda bu haftaya zorla geldik diyebilirim cumartesi gece sancılarım başladı sabah gittik daha çok aşağıya inmiş ilk doğum sezeryan olduğu için ve birde vajinal varis olduğu için bu da mecburi sezeryan olucak bebeğim 2800 kilo bi kaç haftadır olması gerektiği gibi gelişmedi o yüzden doktorum beni korkutuyor biraz diyor zayif kuvezde yatabilir diyor kimse istemez kuvezde yatmasini tabiki bnde istemiyorum insallah da yatmaz🙏🙁
Meloossss haticenur1 benim kardeşim de 7 buçuk haftalık doğmuş 1,250 gram doktoru hala parmak kız der direk emmeye başlayınca küveze almamışlar maşallah 🧿 benden bile kilolu şuan allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
haticenur1 Meloossss çok tsk ederim âmin insallah 7 buçuk haftalik yazmışsınız sanırım yanlış yazdınız kuvez konusun da insallah benim bebeğimde almazlar
haticenur1 Reyhan23 çok sağol canım benim insallah hepimiz alalım sağlıkla kucagimiza Rabbim bu zor stresli günlerimizde hepimizin yardımcısı olsun inşallah🙏🙏
Seymakayaoglu @haticenur1 canm benim kizim 36 haftalik dogdur 2:200 erkende dogdu ama küveze girmedi şişide gittiginde 2 kg du korkma canm insallah saglikla alirsin kucagina bebeyini hayirli haberlerini bekliyoruz🤗🤗🤗
haticenur1 Seymakayaoglu Canim bwnim cok tesekkurler guzel dileklerin icin Rabbim bebeğini sana bağışlasın insallah benim kızım da erwin doğmuştu ve sadece 2 kilo doğdu yatmadı kuvezde ama işte dr defalarca dile getirdi kuvezde yatabilir diye o yüzden tedirgin oldum zaten doğumum stresi de var üzerimde her ne kadar 2 sezeryanim olsada huzursuz oluyor insan insallah yarin bende guzel haberler veririm🙏
Seymakayaoglu @haticenur1 biz baska bir posttada karsilasmisiz kız yeni fark ettimm 😘😘 insallah canm hayirli güzel haber ver baq bekliyorum kendi adima dua edicem sana özel bu gece adin ney haticemi dua ederken soyleyim :))
haticenur1 Seymakayaoglu ayy çok sağol canım benim ewet adım Hatice bn de herkese dua ediyorum benimde dualarım burda ki arkadaşlarla insallah güzel doğum haberimi vermek nasip olur bana da 🙏🙏