Srfn11 Papatyasever Hic denemedim ama zeytinyagini bende denicem daha 34 teyim 38 den snra baslarim die dusundum
Papatyasever Eikra haftada 2-3 dedi bana ama ben siz böyle yazınca günde bir kere yapmaya çalışayım dedim doğru mu yapıyorum onu bilmiyorum biraz hafiften canımda yanıyor.
Eikra Papatyasever Bugünde gittim kontrole günde 2 3 defa yapmaya devam et dedi benimde canim acıyor sızlıyor ama geçiyor yani
Papatyasever Yeniannepinar perine masajı yaz çıkar canım benim de çok doğru yaptığım söylenemez yapmaya çalışıyorum sadece
Papatyasever Eikra o an acıyor yaparken sonra geçiyor sanırım bebeğin çıkması da öyle bir acıymış sizde normal düşünüyorsunuz değil mi bi aksilik olmazsa.
Lionyez Hep parça parça oldu . Zeytinyağini vajina içine mi sürüyorsun? Biri tam olarak anlatabilir mi ?
Eikra Papatyasever Aynen bende doktorum da bir aksilik olmazsa normal düşünüyoruz ama benim bebeğim daha kanala girmemiş
Papatyasever Eikra anladım bende bu gidişimde soracam ama girdiğini hissediyorum geceleri 38+1 oldum siz
Efemefee Papatyasever evet yaptım Sezeryan sonrası normal doğum yaptım valla hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığım vardı 2 saatte kendi sancılarımla doğurmuştum ama ben aynı zamanda çok squat yapıyordum
Papatyasever Eikra hayır çatı muayenesini doktorum gerçekçi bulmuyor çünkü o anda zaten orası kapalı Doğum olduğunda ise çiçek gibi açıldığını söyledi zaten Doğum anında açıklık ile kendini gösterir inş.
Eikra Papatyasever Kapalida çatı muanesi açıklık için bakmıyorlarki leğen kemiği darmı yoksa doğuma uygunmu diye bakıyorlar darsa ona göre sezeryana yada normale karar veriliyor ama
Papatyasever Eikra bilmiyorum benim doktorum çok doğru değil onlar dedi bende onun yalancısıyım. Çok gerekli olursa 39 sonu bakarız dedi.