Zeynka Bebek bakım seti olarak doğduğundan beri Mustela kullanıyoruz,bebeğim 7 aylık.Hem içerik olarak temiz,hem de çok memnunuz ürünlerden.Doktorumuz da Mustela öneriyor bu arada.
Deterjan olarak Dalan roxy kullandım çoğunlukla.Bir ara Unibaby sıvı aldım bir kere,kokusu çok fazlaydı,bebeğe o kadar koku bence rahatsız edici.Sonra tekrar dalan roxy’e döndüm.Ama en son Duru’nun toz olanı çıkmış onu aldım,ondan da memnun kaldım.
Göğüs kalkanı kullanmadım ben ihtiyaç olmadı,doğum öncesi de almamıştım zaten.
Göğüs pedi ile çok rahat ettim.özellikle hastanedeylen ve evdeyken sütyen takmadım,kıyafetime göğüs pedi yapıştırıp gezdim,hem hijyenik hem de kullanışlı oldu.