Vildanpasal61 Aysegul18 Doğumum 15 Temmuz gibi gözüküyor Rabbim nasip ederse ilk doğum ilk heyecan bir yanım korku içinde bir yanım merak Allah büyük inşaallah hepimiz vakti zamanı geldiğinde yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız i🙏❤😍
Tubamsl Banada zaman hiç geçmiyor gibi geliyor 🙈 Şimdilerde doğum nasıl olacak düşüncesi başladı benim tansiyonum yükseliyor bu yüzden sezaryen düşünüyordum ama şimdilerde acaba epidural normal doğum mu denesem diye düşünüyorum 🙄 Allah’ım hepimize sağlıkla kavuşmak nasip etsin 🤲
EnginDenizim Aysegul18 biz günümüzü aldik aksi bir durum çıkmazsa İnşaAllah 17 temmuz sezaryan günümüz benim doğum günüm 27 temmuz 😁. 26+6 haftalık hamileyim
Gokkusagivemucize 27 artı 3 bugün bebeğim. Bugün karnım acayip gergin gibiydi. Sanırım 6 kilo falan aldım 😲 3.gebelik ama ilk defa bu kadar şiştim. Yazın giydiğim şalvar tayt gibi nerdeyse. Temmuzu 4 gözle bekliyorum. Büyük kızım da öyle 🙃
GoncaKeskin Aynurg benimde ya uyuyamıyorum artık bide baya agırlaştm 1 iş yapıyorum 2 yatıyorum son zamanlar düşünemiyorum 😄
ipeksi Aynurg benimki de mideme baskı yapıyor kaburgalarım sırtım çok ağrıyor ilk kızımda da doğuma kadar hep mide sıkıntısı yaşadım şimdi hergün pilates topu üzerindeyim rahatlarım belki diye 😢
ipeksi Aysegul18 korku yok ama mide sorunum var haliyle sabırsızlık var 3 yaşında kızım var gelip gelip bana yapışıyor koala gibi dolaşıyoruz 😔 27+1 deyim 28 Temmuz gibi görünüyor Allah nasip ederse normal doğum için dua ediyorum 🤲🏻
Aynurg ipeksi buda kızmı benim ilki erkekti hiç böyle şeyler yaşamadım danki ilk kez hamileymişim gibiyim😊rabbim hayırlısıyla kucamıza almayıda nasip etsin inşallah
Zmrtbdk Aysegul18 tabi biraz korku,heyecan,merak.Karmakarışık duygular içerisindeyim.😅 En çok da belirsizlik insanı korkutuyor.Ne,nasıl olacak..Bakalım sağ selamet olsun da çıkacak ordan bi şekilde ☺️