Vildanpasal61 Aysegul18 Doğumum 15 Temmuz gibi gözüküyor Rabbim nasip ederse ilk doğum ilk heyecan bir yanım korku içinde bir yanım merak Allah büyük inşaallah hepimiz vakti zamanı geldiğinde yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız i🙏❤😍
EnginDenizim Aysegul18 biz günümüzü aldik aksi bir durum çıkmazsa İnşaAllah 17 temmuz sezaryan günümüz benim doğum günüm 27 temmuz 😁. 26+6 haftalık hamileyim
Zeynepdenli Evet ya 🤦🏻♀️ İlk başlarda yoktu ama yavaş yavaş korku başladı nasıl olcak felan diye düşünüp korkuyorum açıkçası
Zeynepdenli Aysegul18 benim de son adete göre 29 canım 🙈 rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin cinsiyeti ne 🤗
Glsmdzn Aysegul18 benim de 27 Temmuz gözüküyor doğumum ayrıca o gün Doğum günüm bekliyoruz zaman geçmiyor
anapanda12 29temmuzu görecek miyiz bilmesem de erken doğum riski yüzünden o günler gelir mi umudu ve duaları ile zamanı geçirmeye uğraşıyorum doğumdan değil de bebeğime bişi olmasından korkuyorum zor dönemleri atlattık dedikçe başka zorluklar çıkıyor ama inanın doğum korkulacak değil gurur duyulacak mükemmel bir olay acı sancı bebeği görene kadar sonra hemencecik geçiyor
MelekAnnesi52 Bizimde bu gece 28 haftalık 🙏 günler yaklaşıyor çok şükür ama korkular da başlıyor artık 🙂
Kuzeynermin Bugun 30 haftalık olduk çok şükür korku değil de bi an önce doğurmak istiyorum sanki uzunca bi zamandır hamile gibiyim🙈
Zeynepdenli Aysegul18 ilk canım ya o kadar yeğen büyüttüm ama kendi çocuğumuz farklı oluyor işte çok tuhaf ve güzel bi duygu bilmiyorum Doğumdan korkuyorum bakalım 🤔