@Blackcloud canım ben belirli bir doktora gitmiyorum yakacıkta, devlet hastanesi olduğu için randevu aldığımız için kime randevu bulabilirsem ona gittim neredeyse de birkaç doktor hariç hepsine gittim, 35 dem sonra haftada bir gidiyorum ve her gittiğimde kim müsaitse ona gidiyorum, sonuçta doğuma o gün kim nöbetçiyse o doktor geleceği için tek doktora gitmenin çok bir anlamı yok