Gamzeincebeyaslan ben orda Doğum yapamam Hematoloji bölümü yok benim kan sorunum olduğu icin ya araştırma hastanesi yada kapsamlı bi özel hastane lazım. Önceki kaybımda da oraya gidiyodum ama başka doktor her gidişimde burda Doğum yapamazsın diyodu Didem hanımda eksik olmuyo oda sürekli söylüyor 😂