Yenianne52 Ilkannelik yaa inşallah ayın 24ünde randevu var işte hayırlısı bakalım doktorun kalp atışlarını duyarız dedi
Yenianne52 Pamukdeniz teşekkür ederim canım benim beta 69 du 3 hafta önce zaten sonra hiç ölçmediler şuan adetin başlangıcına göre 5+5 gözüküyor inşallah rabbim sanada görmeyi nasip eder çok değişik bi duygu
1Derya Yenianne52 evet canım 6 haftalikken mi ? Ben de bugün gittim 5 haftalık dedı De 5.3 mm mis bana kese küçük gibi geldi de size de bu yüzden sordum nette de araştırdım hep daha yükseğini yazmışlar