Yenianne52 Annişler merhaba ben biz yarın 5+3 oluyoruz doktor randevumuz var ilk defa gitcez hiç bir ilaç filan kullanmıyoruz folikasit filan kuşlanlıyoruz sizce geç mi kaldık birde yarın gittidiğimizde bebişte görünür mü ? Bilgi verirmisiniz ilk bebiş 🙂
Aysealty Yenianne52 muhtemelen sadece kesen görünür kalp atısları için 7.haftayı beklemeniz gerekebilir.hayırlı olsn saglıkla inş☺
Pamukdeniz Yenianne52 maşallah ne güzel kese görününce haber et olur mu 😇 benim de carsamba 27.02 iydi bugün kan verdim yine düzenli yükseliyor mu diye
[silindi] Yenianne52 ben 6 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim o zamandan sonra kullandım 🙂 hiç geç değil Allah’ın izniyle
Pamukdeniz Yenianne52 oyy çok sevindim canım beta kactı ya benim ne zaman görünür acaba tam kaç haftada gözüktü Kuzum bu arada hayırlı olsun tekrardan 💕😇
Yenianne52 Ilkannelik yaa inşallah ayın 24ünde randevu var işte hayırlısı bakalım doktorun kalp atışlarını duyarız dedi
Yenianne52 Pamukdeniz teşekkür ederim canım benim beta 69 du 3 hafta önce zaten sonra hiç ölçmediler şuan adetin başlangıcına göre 5+5 gözüküyor inşallah rabbim sanada görmeyi nasip eder çok değişik bi duygu
Aslhnmstfa Pamukdeniz geçikmem oldu test yaptık çift çizgi oldu çarşamba günü sonra pazartesi günü kan verdim 1330 çıktı bidaki pazartsi yani geçn hafta gittim doktoor 4+6 dedi kesen gözüküyo bi sıkıntı yok dedi 2 hafta sonra gel kalp atşını dinleyelim dedi