Sahay hayır kese görünmedi en son adet tarihim 6 ocaktaydı fakat yumurtlamam 22 ocaktaydı beta 27.02 çıktı 3 haftalık oluyor 🤗 bugün tekrar kan verdim sağlıklı yükseliyor mu diye keseyi de inş görmeyi nasip eder rabbim kalbini duymayı nasip eder inş 🤗