Sevgim MerveTaer ooo siz baya olmuşsunuz biz 11+2olduk cinsiyetini ne zaman öğrendiniz bana dün doktor erkek dedi inanamıyorum
Efsane 11+1 aşşşırı yorgun , bitkin, bulantılı bir anne 🙍🏻♀️.Ufacık boyuyla içerde zıp zıp zıplayan ultrasonda boyunu ölçtürmeyen bir bebii🐣
Msy16 MerveTaer sürekli midem bulanıyor mide ağrısı halim yok hep hasta gibiyim İkizlere hamıleyım 5 sene sora Rabbim nasip etti ama mutlu olamıyorum hep huzursuzum evde tıkılı kaldım yürüyemiyorum bıle bulantı yoksa ağrıyor ağrıyosa bulanmıyo sürekli bi geğirme çok afersın psıkolojım hiç iyi degıl dün doktor psıkıyatrıye gonderdi zaten bir sürü hap kullanıyorum bide o verecek ilaç içim hiç rahat degıl ne olur akıl verin kızlar
MerveTaer Sevgim çok erken ama ben 14+2 de erkek dedi ben 1 inci haftadan beri gebeliğimi yaşıyorum tüp bebek annesiyim normalde 4 veya 5 te genelde öğreniyorlar benim geçtiyse sizin hay hay geçer
Sevgim gizemgnll ay inşallah çok sevindim 2 kızım var bir de oğlum olmasını istiyorum tabi hayırlısı Rabbim bebişini sana bağışlasın