Pamukdeniz Mrb kızlar beta 27.02 çıktı Çarşamba bugün tekrar kan verdim inş düzenli yükselir 3 haftalık gebelik ama yinede endişeliyim adetim 3 gün gecikti bu rakam çıktı 🐣 ve hala endişeliyim 🙁 bana dua edin ne olur 🐣🙏
Caglamehmet Pamukdeniz benim iki gün geçti 19.28 çıkmıştı.. Rabbim hakkımızdan hayırlısı ni nasip etsin inşallah 😇
Rabia88 Pamukdeniz evet 2 katına çıkması gerekiyor dengesiz yükselirse dış gebelik diyebilirler sonucunuz çıktı mı acaba
Sebay Pamukdeniz benim de adetten 3 gün önce 21 adet günü 52 çıktı bende çok endişelendim salı tekrar kan testi yaptırıcam
Afdemir Bende ilk öğrendiğimde 21.03 çıkmıştı 🙈 Geç döllenmeden oluyor takip edin inşaAllah bir sıkıntı çıkmaz 🙏 Hayırlı olsun 😇
Pamukdeniz Eymirinannesi peki adetten sonra mı cıkmıştı benim adet 3 gün geçmişti canım bugün şükür yükseldiğini gördük doktorumla 😇 71 oldu Çarşamba 27.02 iydi cuma 71.50 olmuş şükür 2 ye katlamış sizin nasıldı
Pamukdeniz Eymirinannesi sonra yükseldi degil mi peki keseyi ne zaman gördünüz beta kaçtı keseyi gördüğünüzde
islozby Benim de 3 gün geciktiğinde 18,95 çıkmıştı, aradan 2 gün geçti 90 küsürlere çıktı, sonra 4 5 geçti 800 lere çıkmıştı, şimdi çok şükür 4. Ayımızı bitirdik, sizinde gayet normal böyle devam eder insallah, sağlıklı hayırlı hamilelik dilerim 👍🤗🤗
Pamukdeniz islozby cok sagolun 2 gün sonra benim de 71 çıktı şükür tekrar kan alcaklar ama vermesem mi diyorum çünkü diğer günde randevum var 😍
Eymirinannesi Pamukdeniz yükseldi 8.haftadayım.750 yi bulunca baktırmadım artık hesap yaptım 2000 ni geçince kese görüldü