ftmplnya hiç üzme kendini. Biliyorum çok zor ben de her adetimde oturup ağlıyodum ama daha çok stres daha çok üzüntü daha çok engel . İlkinde olmazsa iki de üçte olcak bende kendime öyle söylüyorum bu ay adet olcam kesin gözüyle bakıyorum ilacımı bile aldım klomenle de ilk ayda tutmayan çok insan var sabret olucak inanıyorum🙏🏻 Kendime de iki üç ay üzülmcem diyorum Klomenle Allah hayırlısını sağlıklısını Nasip etsin de