Ggggggggggg inşallah en kısa zamanda bebeğini kucağına alırsın canım. Ben klomenin 2. Ayında hamile kaldım doktorum adetin 3. Günü çağırıp Rahmi ve yumurtalıkları kontrol ediyordu çünkü klomen sonrası kist oluşma ihtimaline karşı ya da mevcut kistlerin büyüyüp büyütmediğini kontrol ediyordu 12. Gün yumurtalık takibi için gidiyordum hemen çatlatma iğnesi yaptırıyordum hamile kaldığım ay birisi 17 diğeri 19 mm olmuştu