Deniizzz Ensarsevgi ama neden ya dua ediyorum sizin için kaç saat oldu allahım yardım etsin ya açıklığınız kaç cm oldu tansiyonunuz düştü mü hadi inşallah birden olacak hepsi yavrunuzu kucağınıza alınca geçecek hepsi sabredin
Ensarsevgi Deniizzz Allah senden razı olsun kuzumm😇 tansiyon düştü şimdi biraz ama açıklık asla artmıyo😊 devlet hastanesindeyim pazar olduğu için uzman doktor yokmus bugün yarın büyük ihtimal suni sancıyla başlatıcaklar😇🤗🙏🙏🙏
Ensarsevgi Ensarsevgi hala doğuramadım desem inanır mısın canım 😭😭😭 sabah 10 dan beri suni sancı veriyolar ilk önce 25le başladı doz olarak sonra 39 a yükseltti şimdi 3 saattir falanda 45 ama hala açılma yok hala sancı yok🤦