MGK canım benim de ilk gebeliğim kimyasalla sonuçlandı çok üzgünüm bunun için 1 ay sonra tekrar hamile kaldım ve doktorum bana hiç neden acele ettin demedi aksine çalışmalara başlayabilirsin demişti çok şükür şimdi 9+4 hamileyim öneririm gayet iyi bir doktor rabbim inşallah acılarını hafifletir rabbim yardımcın olsun inşallah güzel haberler alırsın