Merhaba benimde son adetim 8 ocak. 5 şubatta hcg 57 idi 7 şubatta 114 geldi 13 şubatta başka doktora gittim 410 geldi doktor artış az dedi benim gibi olup sonra normal seyrine dönen var mı aranızda çok merak ediyorum.bu dördüncü gebeliğim diğerlerini hep kaybettim 😞 rabbim bunu kucağıma almayı nasip etsin isteyen herkese versin kimse evlatla sınanmasın 🙏🏻