Boossgrl benimde önde iki hafta , şeker yüklemesi yaptırmadım. Ama açlık tokluk 1 ay boyunca takip ettim. Sıkıntı yok. Zaten bende 4,5 kilo doğmuşum , genetik yani. O yüzden dr um sıkıntı var vb demedi. Keza etrafımda bebeği önden giden çok arkdsşımda vardı