Boossgrl bizde de aynı durum var. Daha 22+4 üz henüz şeker yüklemesi yapılmıyor. 24. Haftada plasenta hormonlarımız değişiyormuş şeker yüklemesi ondan sonra yapılacakmış. Açlık tokluk şeker ölçmesi yaptık evde internetten alet aldık. Bir sorun çıkmadı. Genetik dedi doktorumuz. Ayrıca bebek iri olduğu için suyum da fazla benim karnım da büyük