Elif7781 Minigim1 süt muz badem kasar diyecek herkes ama ben sana süte biraz nesquik karıştır iç dicem cok cok faydasını gördüm sabah akşam bir kupa içiyorum normalde 26+5 deyim kilodan dolayı 27+5 çıkıyorum bana da biri söylemişti allah razı olsun ondan 😀
Busucan Minigim1 Bebeğim kilo olarak gerideydi ve o kadar hızlı kilo aldı ki doktorum her ne yapıyorsan dur artık dedi oğlum 4 kilo doğdu 🥰 Her gün kaşar peyniri bir bardak süt bir muz ananas bol badem pekmez🥳
SnmGzi Kbregt valla canım işimiz katlı maddesine kaldıysa yediğimiz herşeyde hormon var napalım ölelim mi 😂
Mihrimahirem Elif7781 zararı olmaz mı acaba ? Benim bebeğim de kordon direncinden dolayı küçük de bayağı
kbratsn Busucan 4 kiloyu normal doğumla mi yaptınız benim bebegimde 4 kilo ilk dogumum normal olduğu için bunu da normal bekliyoruz da
Elif7781 Mihrimahirem gün içinde bir cok zararlı seylere maruz kalıyoruz zaten dicem ama tabi ki sizin sıkıntınız var buna bisey diyemem bende ilk gebelik zehirlenmesi olunca oğlum minik doğmuştu şimdi kilo alsın diye içiyorum bir sürü de ilaç kullanıyorum kontrollerimde bi sıkıntı yok cok şükür zaten bi cay kaşığı koyuyorum
Basaksmrdyn Minigim1 arkadaşların yazdığı ne kadar doğru bilemem özellikle denemedim ama benim ilk ve ikinci hamileliklerimde hiçbir sıkıntı olmadı kilo yönünden çünkü ilk üç ay ve sonrasında da yemek ayıran biri değildim okulda hep salata çıkar ve bol bol kırmızı lahana havuç ve marul yerim sirkeli nar ekşili. Pisboğazlığımdan 30. Haftama kadar 16 kg aldım şişme çok yaşadım ama şeker de çıkmadı 😂 o yüzden çok da şi etmemek lazım 👍🏻☺️
Kamamir Basaksmrdyn ve kırmızı biber çok önemli tatlı olan, Kalbi için. Süt peynir yumurta kemikleri için Balık en önemli balık bide