Seymavahit60 Nama ilk aylarda 3 kilo verdim sonra normal yememe devam ettim istahım acık ama yavas gidiyorum sanırım kilolu olduğum icn cok almyrm cnm
TugceSahinn Nama 27+6 da kontrole gittim 66,2 olmuşum 54,3le öğrenmiştim 5 haftalıkken 😊 bebekte 1260 gram sanırım en fazla şişen ben miyim 🙋🏼♀️