iremmvebebegi Aygl Hahaha hic sasirmadim ayni ben :) Seker yuklemeside yaptik ama cok sukur yok biseyim
Seymavahit60 Nama ilk aylarda 3 kilo verdim sonra normal yememe devam ettim istahım acık ama yavas gidiyorum sanırım kilolu olduğum icn cok almyrm cnm
Kahraman35 Nama 28+1 olduk. 4 kilo aldım. Aslında çok zayıf değilimdir hep göbeğim vardı. Iyice şişerim demiştim ama şimdilik iyi gidiyoruz.. sonlara doğru patlama olur mu bilmiyorum 🤣🤣🤣
bebekteyaparimkariyerde Nama 10kilo aldım nasıl olduğunu bir anlayamadım ya.okadar bide dikkat ettim.