Gdg Srpzg başlarda benim 3 ün altındaydı sonra bir ara çok yükseldi hatta potosyum filan verdi jodid diye geçen 32 haftalıkken gittim doktora değerim dusmus doktor da bebek de kendi ihtiyacını karşılar olmuş dedi ama hapları düzenli atmak çok önemli