Srpzg Aynen kuzum sana söylemedi mi 1 ay sonra gel diye, ben 25 Mayıs ta öğrendim gebeliği , dozu yükseltti işte , 26 nisan da gelirsin dedi 26 inde gittigimde de toplantı mı varmış neymiş , pazartesiye kaldi işte , pazartesi kan veririm doza tekrar bakar sonra da 1 ay sonra gene , gebelikte yakın takipte olman lazım dedi 😊