mucize42 GulendamEsra bende 20. Haftada oldum pzrtsi ikinci doz var ağrı olursa kolonyalı pamukla ov demişti dene istersen bende agrı olmadı şükür gerek kalmadı
Ebrs GulendamEsra ikinci dozunu oldugun zaman, eve gelir gelmez buz kompresi yap saat başı. Buz bulamazsanda bol bol limon kolonyasiyla ov. Kolun hiç agrimiyo öyle
Selenge GulendamEsra Evet beni de mahvetti. Günlerce çektim ağrısını. Tetanoz aşısı o. Berbat bir şey. Hasta oldum o aşıdan sonra. Doktorum ikinciye gerek yok, ağır geçiyorsa yaptırma dedi.
Umrnkrhn GulendamEsra tetanoz aşısı ama ben de o kadar çok agri yapmadı sadece ilk 2 gün üzerine yatamadım ki sağ olsun hemşire hangi tarafa yatmıyorsan ordan yapalım demisti
Tbaablyy GulendamEsra sıkıntı olmıyacaksa II o zamn pekı2.asıyada gün verdiler mı bana 1ay sonra tekrar gel dedi sağlık ocağı