Dilekulgtt 2lokummannesiii yemekten bir saat sonra olc demisti bana yani 8 de yemek yiyorum 9 da olcum yapiyorum bir drfa yapiyorum yani birde acligi olcuyorum sabah 8 den once
etugce cansuturann herkesin şeker durumuna göre faeklı olur listeler eğer bir sorun varsa doktorunuz zaten yönlendirir sizi
Cbellle Dilekulgtt bak benım her ara ogunde mutlaka yarım bardak süt yada 2 kasık yogurt bi porsiyon meyve 6 badem war oyuden acıkmıyorum senınki cok katıymıs ben bunu bıle esnetiyorum arada bir
Cbellle 2lokummannesiii canım ben bir gun sabah, ertesı gun aksam yapıyorum yemekten once ve sonra atladıgım da unuttugum da cok oluyor calısınca tabı arada yukseldiği oluyor düzenli yuruyus lazımmıs ama ben fırsat bulamıyorum calıstıgım ıcın yorucu oluyor
Cbellle Dilekulgtt sen pendikte oturuyordun dimi adatıptan bahsetmişsin instadan bulayım atatı benım listeyi sana
Krbksrf Dilekulgtt ben de ayni durumdaydim doktora soyledim ac geziyorum dogmuyorum diyet listesini yeniden duzelti simdi daha iyi doktorun ile konus mutlaka bende 2 hafta ac gezdim
Krbksrf 2lokummannesiii bana agir geldi ben devamli bisiler yemegi severim cunku bnm sekerim cok yuksekti dusmesi icin yapamam lazimdi
Krbksrf Dilekulgtt ara ogunde sut bi dilim ekmek vardi ornegin onun yanina meyve ekledi yada sari leblebi ekledi cok tutmasi icin aksam yemegimi miktarini artirdi en cok aciktigim saatleri soyledim ben ona gore eklemeler yapti