Esra1260 Ergenliğe girdiğim günden beri yıllarca jiletle kendim aldım üç dört gün sonra erkek bacağı gibi çıkardı ve her yerime jilet vuruyodum koltuk altıma bile 🤦🏻♀️ 16 yaşından sonra falan ağdaya gittim keşke ilk tüylenmeye başladığında gitseymişim ağdaya pürüzsüz olurdu ve hiç çıkmazdı belki de azar azar tüylenme olurdu sadece 🤷🏻♀️ Kuaförden utanıyorsan eşine söyle becerebilirse o yapsın ben bi sefer eşime yaptırmıştım köydeydik 😅 Kuaförden temiz almıştı valla 🤪