Sdebrke25 benim eşimde girmişti doğuma, sancı çekerkende her anımda yanmdaydı. Yanınızda olması elini tutup saçınızı okşaması bile güç veriyor. İlki normal doğumdu 2. Bebeğimizde de giricek yine ama şimdi soran herkese bu sefer sezaryen düşünüyoruz diyor😂