Sdebrke25 eşim girme konusunda hevesli bende yalnız kalmak istemiyorum her anımızda yanımızda olsun istiyorum normal Doğum için arkadaşlar beni o halde görmesin diyor ama sadece baş ucunuzda duruyor halinizde birşey de Yok bence biraz o dA anlasın ona Bebek verirken çektiğiniz acıları benim fikrim bu 😊 eşinizin girmesine size destek olmasına sevindim normal miydi doğumunuz