Gulsahseyreek canım 7. Güne kadar her hareketimde yaram yanıyordu hep açıldı sanıyordum sezaryen yaram. Ama 7 gün sonra yaram uyuştu halâ uyuşuk acımıyor şuan. Ki evde zor hareketler vs yaptım iyileştim ben diye ağır kaldırdım ama iyiyim elhamdulillah şuan bi sıkıntım yok. Karnımda halâ şişlik var korse kullanamıyorum içi acıyor maalesef ama doktorum normal dedi için yara halâ dedi. Soğuğa maruz kalma bi de e mi hemen yaram sızlıyor azıcık üşüyünce