Gulsahseyreek canım benimki kendiliğinden çıktı zorlanınca hiç olmuyor ameliyattan çıkınca gazin çıkınca haber ver demişti hemşireler ben sürekli kendim zorlayıp çıkartmaya çalışmıştım ama yanlış yapmışım kendisi çıktı çok rahat ve o kadar kötü bir durumki ayağa kalkıp yürümeye başladıktan sonra ishal oldum çok özür dilerim rahatlatıyor insanı evet ama biraz utaniyorsun hastanede olduğun için narkozu o şekilde attım biraz zor oldu ama rahatlattı şimdi gene 5 aylık hamileyim bakalım bu nasıl olacak 😊