yapoo04 Mervemehr yüzüme ve bacaklarıma odaklanmaktan göbeğime hiç dikkat etmedim ama orda çoğalmadı benim galiba sadece bacaklar ve yüz berbat birde dediğin gibi hemen çıkıyor
Mervemehr 5 aydır bacaklarıma bi işlem yapmadım lazerli diye geç çıktı hatta sadece üst ön bacağımda var alt bacaklar tek tük. Ama genital zor ya. Benim göbeğim zaten kıllıydı ama 4-5 ayda bir alırdım şimdi her ay bakıyorum uzamış. Ultrasona gitmeden alıyorum yine bimin o yeşil bantları çok güzel tertemiz alıyo. 😊 keşke hiç kıl çıkmasa. Lazerden çıkarken aşırı mutlu çıkardım hafiflerdim resmen şimdi çok kötü😞
yapoo04 Mervemehr Bende lazer yaptırdım hepsi boşa gitti acaba boşuna mı yaptırılıyor böyle çıkacaksa 🤔
Mervemehr Şimdi ağda ya da jilete geçersek asıl o zaman boşa gidicek yok mu çaresi kısaltsak mı makineyle napsak? Aslında çok boşa gitmiyo beni 4-5 ay idare etti ben yinedevam ederim doğumdan sonra🙂
Papatyapapatya yapoo04 ay bende kıl mağduruyum...doktorum dokunma dökülecektir doğumdan sonra...dokunsan hep dokunmak zorunda kalırsınız dedi...karnimdaki kılları görünce receb ivedik oldum deyip dalqa geçiyorum kendimle...
Papatyapapatya yapoo04 tabii ki hayır..bacak yüz her zaman yapiyoruz benim karnimdakı tütlere dokunma dedi
Mihrimahirem yapoo04 düşük tehlikesi için olan ilaç kullanıyorsan onlar hormon ilacı olduğu için yapıyor dediler bana
yapoo04 Mihrimahirem progestansa eğer evet onu fitil olarak çok kullandım o mu yaptı acaba dicem ama zaten onu kullanmasakta vücut kendisi üretiyor ya o hormonu
Mihrimahirem yapoo04 bende steroid aldım tüylenme yaptı neden böyle oldu dediğimde bu daha bi şey değil Protestan falan kullansaydın tüylenme nedir görürsün hormon olduğu için aşırı tüylenme yapıyor demişlerdi ordan biliyorum.
Papatyapapatya yapoo04 bende 15 ten sonra çıkmaya başladı...şuan 24+4 haftayim...şempanze gibi hiss ediyorum...😅
yapoo04 Papatyapapatya Biraz salmak lazım galiba napalım kafaya tak tak 😂 dedi ve aynaya bakıp sövdü 😂😂