Ssh9496 canım benimde adetimden önce kanama olmustu test yaptım silik bi sekılde cıkmıstı kan testi yaptım orda da cıktı son adet tarihine göre hesaplayınca mantıken 3.haftalık oluyor ama 3.haftayı gebelık olarak saymıyorlar kese bile yeni yeni olusmaya basladıgı ıcın ama doktorun da dedigi gibi hersey yolunda giderse beta degerin düzenli bir sekılde artarsa 5.haftada kese görünür, 6dan sonra bulantıların baslayabılır ki insallah baslamaz , 7.haftadan sonra kalp atısını duymaya baslayabılırsın ama diger arkadasların da dedigi gibi 3.hafta cok erken oldugu ıcın biraz daha beklemeni tavsiye ederim Allah gönlüne göre versin 🌸