DemetDigesu bende 3.haftada ögrendim canım, kanamam oldugu icin süphelendim test yaptım pozitif cıktı doktora gittim kan tahlili yaptırdım 270ti vajinal ultrasonla minik bir olusum var dedi doktorum beta takıbıne basladık düzenli olarak artıyordu sonuc olarak bende baya erken ogrenmıs oldum 🙈 olabiliyor yani böyle durumlar ama gec ögrenmeyi tercih ederdim vakit gecmiyor 9+6 olduk🌸