2lokummannesiii ben şeker yüklemesi yaptırmadım ama açlık tokluk baktırdım benimde tokluk biraz sınır çıkıyor 130 çkıyor veya 125 felan. Dikkat ediyorum. Hamur işi. Yemiyorum. Bide tatlıları ilk çok yerdim şuan şuan tadımlık. Alıyorum o kadar 2 hafta öndeydi oglum şimdi. Onları bıraktım diye haftasını yakaladı çok şükür. Ekmek makarna hamur işi tatlıyı kes düzelir inşAllah