Merhaba, Rahim yetmezliği sebebiyle biri 16 haftalık biri 20 haftalıık kaybım var. Daha sonra serklaj yöntemiyle sağlıklı bir gebellik geçirdim.Şuan yine hamileyim ve serklaj olacağım. İşe devam edenler oldu mu ? Muhasebeciyim çalışıyorum. Doktorum çalışabilirsin diyor.