MMinee Amin canım 🙏🏼Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inş. Bence sen bebeğini riske atma zaten okulun kapanmasına pek bir şey kalmadı kapat dönemi bence.
O zaman ben de sana sorayım serklajdan sonra çok fazla kanama falan oldu mu olduysa ne kadar sürdü? Bir de dikişi yürürken falan hissediyor musun?