Gulsah7171 benim kızımın da boynuna kordon dolanmış bir kere. Ama çok yukarlarıda değildi. Takibini yaparlar siz de hareketlerine dikkat edersiniz. Normal doğuma engel olmadığını söylemişti doktorum ama iki kere dolanınca farklı olur mu bilmiyorum. Günümüz dolunca mecbur sezeryan oldum ben.